Fairy

keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Sinne vaa! Muitten pervojen sekaa juhlimaan!

Hahaha! Kidutan teitä mun turhilla blogeilla :3 noei! 


Nojoo.. Kaveri pakotti mut tekemää blogin :DD Eli siis: 


Oon alottanu Porvoos työpajan.. Siel on ihan kivaa, mut se ei ollu sitä mitä odotin. Ihmiset siel on mukavii ja huumorintajusii :D Mulla on siis kohta puol vuotta vanha koiranpentu Luna. Se on ihana mut pieni terroristi.. Se tuhoo mun kämppää kokoaja >___<  
Nojoo.. Tänää oli ihan rento pvä ku tehtii paperimassa naamiot. Otan kuvan sitteku se on valmis.  Se paja on sellane ilmaisu ja taidepaja. En oo omasta mielestä kauheen taiteellinen :DD Mut pakko tehä jtn ettei oo sossupummin kokoaja <__< Joo oon tällanen työtön paska  :DD 


Nojoo... Jatkan mun paskaa etätehtävää ----> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti