Fairy

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Skyward Sword ja Mario Party ♥

Nonni tuli sit ostettuu Skyward Sword :__D oon köyhä.. Ja löysin jopa 3 lahjaa -__- Nojoo.. Onneks teen ite loput lahjat. Ja tilaan huuto.netist pari pelii itelleni :) Mia ja Jami oli taas tääl pelaamas Mario Partyy :_D Oli kyll hauskaa kattoo ku kummatki raivos ihan huolel toisillensa :D Mutjoo. ei mulla ikin oo paljoo kirjotettavaa.
En jaksa tehä uutta tekstii nii kirjotan tähä :D Mun  täti kävi mun luon :) Sain silt synde rahaa :_D Ja mun  syndet oli niiku kuukaus sitte. Ja se vahingos pääst Lunan karkuu. Kyll se mun koira on mahoton ku ei tuu kutsusta takasin :__D No jahdattii sitä vähän aikaa kunnes ratsuväki saapui (Mia ja Jami) Mia sai sen kiinni antamalla nakkeja sille :D Onneks se sai sen kii ku oli huoli et se jää auton alle :(  Ja olisin ollu very sad. Ja voisin jatkaa Paper Marion pelaamista :3 Ja ois kiva oppii käsitellä tätä blogiiki :D 

2 kommenttia:

  1. oikeesti mario party on nii parisuhteiden rikkoja! :D mulla ja jommilki aina hirvee tappelu XD mis muute olit ostelemas?

    ps. skyward sword ♥

    VastaaPoista
  2. Olin itikses. lähen keravalle ens viikolla :D jos saisin loput lahjat ostettuu.. 3 henkilöö jäljel kelle ostaa .__.

    VastaaPoista