Fairy

tiistai 11. syyskuuta 2012

The way I am

Hellurei!

Pitkäst aikaa taas vaihteen vuoks forgive me ;____;


Päätin kirjoittaa ku on tylsää ja ei oo muuta tekemistä.. Oon taas miettiny ja pähkäilly elämää ja et minne suuntaa haluisin mennä. Mulla ei oo koulutusta (muutaku joku 10 luokka)  työkokemusta mulla on aika paljon, mut se ei auta tässä maailmassa melkee ollenkaa (riippuen minne hakee jne) Oon menossa 24 pvä kokeilemaan keittiö hommia (jee)  Ja jos kaikki menee hyvin nii pääsen ehkä kahvilaan töihin. Ahistaa taas ajatus siitä et joudun menee ihmisten ilmoille yök. Miks mun pitää olla nii vammane D: 

Oon semmone et tykkään kokeilla kaikkee hetken aikaa ja sit vaihtaa maisemaa. En osaa olla yhessä paikassa kauaa, koska siihe kyllästyy nii nopeesti. En haluu tehä töit samas paikas seuraavat 30-vuotta. Voin listaa kaiken mitä oon jo kokeillu:

Lastenhoito (oon ollu 3:es eri paikas ja sit hoitanu tuttujen muksuja)
Siivoamine
Kukkakauppa
Eläinkauppa
S-market (hyllytys)
Ja sit oon vahtinu toisten koiria jne. 


Eli oon ollu töis noissa paikoissa ja viel moneen otteeseen (paitsi kukkakauppa. Ässäs olin pari kertaa ja sit siivosin sielä pari kuukautta)

Huhhu. Kai sitä pitäs synnyttää pari mukulaa et jämähdän varmasti kotiin :-D 

Täst taitaa tulla pitkä postaus ;___; Koska mulla on nii paljon asioit mist haluisin kirjoittaa.

No asiasta kolmanteen jalkaan. Mulla on ihan sairas mieskammo/pelko/fobia. En osaa olla miesten kaa ollenkaa ilman et ahistun. Jos joku ees kaupassa tulee mulle juttelee alan sönkkää ja kaikki menee päi pippuria.

Baarissa on sama. Jos joku änkee tanssiin mukaan tai alkaa lähentelee väärällä tavalla, jäädyn kokonaa ja sillo Mia tulee pelastaan. Mulla on 2-4 miespuolista kaveria. Ja ne oon tuntenu joko sika kaua tai sitte ihan lapsuuden ajoista ja niitten kaa tuun toimee iha hyvin.
Tai sitte oon oikeesti iha outo :'D 

Oon viettäny nää pari viikkoo Lotan ja Mian seurassa :) Lotta käy tääl välil koulun jälkee juomaa teetä ja puhumaa p*skaa. Ja sit se menee himaa ja soittaa illal et tulee taas käymää ku sill o tylsää (sen elämä oon minä♥) Mia käy ku sill o vapaata töist ja ollaan koko viikon ravattu ympäri Nikkilää :--D Ja parasta on se et lähettii kunnanvaaleihin mukaan. Ja kumpikaa ei tiie politiikasta mitää :'D Eli täst tulee hauskaa!

Okei, täst ei tuu pitkää postaust koska mua väsyttää ja en enää jaksa kirjoittaa. Voisin koittaa olla aktiivisempi jos ihmiset kommais jotai näihi turhii postauksii, nii saisin enemmä intoo kirjoittaa :---D 

1 kommentti:

  1. hahah! venaas vaan ku saan sen oman auton ni tuun teille joka ilta ja mennää lenkki lunan kaa!

    VastaaPoista