Fairy

lauantai 29. joulukuuta 2012

Good old times

Terve! 

Päätin ihan tylsyyttäni tulla tänne kirjottelee :D 

Oon saanu paljon uusii kavereita tänä vuon ja oon ilonen siit :) 

Ainoo ongelma on se et on kokoaja kauheet draamaa ja ihmisii vedetää mukaan niihi väkisin. Kaikki vanhat kaverit on jääny jonnekki syrjään. Tosi surullista miten ihmisten elämät on nii erillaisii et ei ehi enää näkemään. Oon monesti koittanu soittaa mut niillä on duunii tai jotai muuta ja ei ehi sen takii jaaritella puhelimessa.

Ja nyt on kans käyny sillee et kaikki hengaa vantaalla tai muualla. Ja seki on hassuu miten kaikki on tutustunu toisiinsa nii nopeesti ja alkanu hengaa. (En viitti julkasta nimiä nii muutan ne)
Aluks oli vaa minä ja Hanna. Sit peräs tuli Mira, Suvi ja Tuuli. Draama on riittäny ihan sikana ja aluks sitä oli kiva kattoo sivusta ja naureskella, mut sen jälkee mutki on vedetty siihen mukaan. No onneks ei oo ollu mitää vakavaa ja asiat on saatu kuntoon. 

Nyt on alkanut tuntumaan tosi awkwardilta kun melkein kaikki ovat alkaneet seurustelemaan ja itse olen vielä sinkku :'D Se on tosi epämukavaa olla kolmantena pyöränä kuin vieressä olevat kaverit vaihtavat kieliä keskenään. Yritän aina kovasti lähteä paikalta pois, mutta he seuraavat kuin hai laivaa. Pari päivää sitten olin seitsemäntenä pyöränä ja se oli aika naurettavaa. Tuntuu ku joku painostaisi mua seurustelemaan vaikka en todellakaa olis valmis siihen. Mulla ei sinäänsä oo mitään mielenkiintoa seurustella, mut välillä iskee pieni kateus. Tottakai sitä haluaisi jonkun kainaloon käpertyä. Mut mulla on vaikeeta luottaa ihmisiin ja tällä hetkellä viihdyn yksin. Mua kävis vaa sääliks sitä joka mun kaa seurustelis. Mulla on nii paljon ongelmia etten haluis vetää sitä mukaan niihin. Se ei olis reilua sitä kohtaan ollenkaan.

Mut antaa ihmisten seurustella munki puolesta :'D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti