Fairy

perjantai 21. joulukuuta 2012

Holiday cheer

Terve taas! 

Oon taas jättäny blogini homehtumaan ;___; Anteeksi. 

No kohta on joulu >__> En oo ite mikää jouluihminen, mutta ei kai se ketää haittaa :'D 

No voisin kertoa mun "uudesta" työpaikasta. Tai itseasiassa oon kuntouttavassa työtoiminnassa en tiie jos meni oikein, mut ihasama :D Siel mä oon kierrätyskeskuksen vastaaja :__D Jebou! Se on semmonen paikka minne ihmiset tuo kaikkee mitä ne ei enää käytä/tartte. Tai sitte on jääny jonnekki varastoo lojuu. Eli siel on: 

- Vaatteita, lasten leluja, kirjoja, astioita ja kaikkee muuta kivaa :D 

Siel on menny suht.koht hyvin. 4 tuntii päivässä, 3 kertaa viikossa. Nyt on menny aika laiskasti ku ei vaa oo noussu sängyst ylös. Mut ens vuonna uuteen nousuun! 

 Täs on 3 mun eeppistä paitaa *3* Kaks on EMP:iltä ja toinen on ostettu kaupasta. Tosta puuttuu yks EMPin paita mut se ei haittaa :'D Ei kai tässä oikee muuta... Kirjottelen sit jos muistan jotai muuta eeppistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti