Fairy

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Ei näin


Kuinka paljon täytit vuonna 2011? - 21
Tunnetko aikuistuneesi? - No joissain määrin joo. Esim. Jos on riita tilanne nii haluun selvittää asiat puhumalla. En sillä perus teini tappelulla.
Oliko sellainen vuosi kuin toivoit? - Ei

OLITKO?
Sairaalassa, miksi, kuinka kauan? - En nyt sillee sairaalas,mut saatto hoidossa olin mutsia kattomassa. Ja olin siel koko päivän
Ambulanssissa, miksi? - Nope
Laivalla? - Noup
Hautajaisissa? - Joo
Häissä? - En.
Mökillä? - Joo
Ulkomailla? - En

MATKUSTUS
Junalla - Keravalt Helsinkii
Linja-autolla - Sipoost Helsinkii :_D Ja keravlle
Lentokoneella - Lontooseen ja Espanjaan
Laivalla - Ruotsiin ja Viroon
Jollain muulla, millä? - Kajaakilla serkun kaa :_D Se oli hieno kokemus ku tipahdin mereen :__D 

MIEHET
Olitko ihastunut? - E
Suutelitko? - E
Nukuitko jätkän kanssa, monenko? - Tai noh Lotan ja Rebecan luona oon nukkunu :__D
Halasitko jätkää, montaako? - Halasin,mutten luvusta tiie :__D
Seurustelitko? - E

PETTYMYKSET
Menetitkö läheisen? - Joo
Kärsitkö sydänsuruista? - Joo
Riitaa ystävien kanssa? - Tais olla? En muista

PÄIHTEET
Alkoholia? - Jep
Tupakkaa? - Aina
Nuuskaa? - Ei
Huumeita? - Pari kertaa kokeilin :_D

RANDOM
[x] Olin baarissa
[x] Itkin ilosta
[x] Itkin surusta
[] Olin onnellinen
[x] Olin masentunut
[ ] Laihdutin
[] Sain mitä olin kauan halunnut
[x] Tein jotain mikä kaduttaa
[x] Sekoilin

MILLOIN VIIMEKSI?
Ilahdutit jotakuta? - Hmm.. Kai Lottaa mun typeril jutuil :_D
Laittauduit hienosti? - Joku viikko sitte :D
Käytit peruukkia? - Joskus pari kk sitte 
Joit mehua? - Joskus vuonna -85
Söit kakkua? - Synttärein :_D
Kuuntelit musiikkia? - Kokoaja :_D
Nukuit? - Päiväl :_D
Söit? - En oo jaksanu viel :_D
Nauroit? - Just äske
Itkit? - Tnää
Hyräilit? - Tais olla eilen ?
Lauloit? - Kokoaja :__D
Hymyilit? - Joku pari minuuttii sitte
Otit valokuvan itsestäsi? - Jaa-a
Sanoit omasta mielestäsi oudon sanan? - Nyt viikonloppun ku Lotta pelas SPM:ää :__D Oli hassuja sanoja joo 
Sanoit moi? - Ku Mia ja Jami lähti 
Puhuit jotain muuta kieltä, kuin suomea? - Tänää
Näit unta? - Tänää päivällä
Oliko uni hyvä vai paha? - Paha
Olit onnellinen? - Kinkkine kysymys ku en oo ikin onnelline D:

Mitä haluat joululahjaksi? - En mitää 
Missä ja miten vietät joulun? - Mökillä ja vissii koton. Juon,saunon ja sammun
Mitä aiot tehdä uutena vuotena? - Valvoa ja juoda hyvien ihmisten kaa :)
Täs o jotai kuvii tält vuodelt :___D

Jaanan 18v syndet :_D


Reckless lovin keikka :__D

Mun rakas koira Luna ♥

Rakas äitini nukkui pois ♥

Baarissa rakkaan ystäväni Lindan kanssa :)

Sekoilua? :_D

Mia♥
Pikkuveljeni Simon ♥



Äidin hauta :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti