Fairy

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

asdf

Oli mukava viikonloppu Lotan kaa :) Pelattii ja saati mahtava unirytmi :__D Meije aamu oli klo 5 illal. Lolz. Nojoo ei vois mikää unirytmi kiinnostaa sillee :D No Lotta sitte läpäs Super paper marion  >___< Pakko siis ite jatkaa omaa pelii et läpäsen sen pelin. Ei siihen mee ku n. 20 tuntii :_D

Hyvää musaa ja hyvää seuraa ollu tnää :) Ja perjantaina mökille viettää jouluu sukulaisten kaa. Sinne tulee mun serkku Petra (joka tunnetaan myös Nikinä) ja sen poikaystävä Nathan Biggs  (joka on Sonic Syndicaten laulaja >:D) et haistakaa vittu mä vietän jouluni julkkisten kaa! Noei. Lupasin hommata Lotalle sen nimmarin >__> So awkward! Nojoo.. Saa nähä saanko hommattuu sen sille :D

Ja tänä yönä ei nukuta ollenkaa. Venaan et kello on 7 nii pääsen kauppaa :_D Koska pakko saada leivottuu loput joululahjat ennenku on liian kiire sellaseen. Onneks mulla on seuraa :__D Jaana tuli käymää ja nyt kuunnellaa musaa ja pelataa brawlii. Ja tottakai paras ystävämme kahvi on mukana.

Nojoo. Voisin jatkaa ToraDoran kattomist hetken aikaa ennenku Brawl matsi jatkuu. Ja Luna on ihan paskapää ku se söi mun röökit! Jumalauta mikä koira :__D Ja seki on koht vuoden vanha O_o
Luna 12 viikkosena

2 kommenttia:

  1. wheeee hyvä et jatkat toradoraa :D ja oon ikuisesti katkera jos en saa sitä nimmarii :(

    VastaaPoista
  2. ei oo mun vika jossen saa sitä :--D se on oikeesti aika noloo pyytää :_D

    VastaaPoista