Fairy

torstai 15. joulukuuta 2011

Leipominen♥

Mun hieno sielunmaailma :D  
Tupakointi tappaa ja porkkanaanki voi tukehtuu

Mun hieno tatska :__D

Kahvee ♥
Sillonku olin porvoon työpajalla nii meil oli tehtävä et piti kuvata meije lemppari asoita :D Tos on nyt kolme mun ottamaa kännylaatust kuvaa :_D Toi mun sielunmaailma oli sit toine tehtävä :D Hassua. No leivottii eilen Mian ja Jaakon kaa. Pari peltii palo :__D Mestari kokit vauhdissa. No onneks mun mokkapalat onnistu. Ja sain nukuttuu 12h :)) Saisinpa nyt sen unirytmin takasin :D 

Sain kyllä nauraa eilen ku Jaakko komenteli mun veljee :D Ja Jaakko on tokal luokal :D Ja mun rakas veli aikoo viettää joulunsa kapakassa :D Hienoa. 


Sain vihdoinki vaihdettuu huoneen järjestystä >__< nyt mahtuu terra ja käärmeetki sinne :"D Mutjoo. Täs tais olla kaikki. Tjane~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti