Fairy

tiistai 31. tammikuuta 2012

Sainpa tehtyy mun ekan AMV:en ^^, Sinne meni mun elämä. Luulin et se ois helppoo muttei todellakaa ollu :D Omasta mielestä onnistuin jotenkuten :P Ja joku oli jossai kysyny mun lempi animeit nii laitanpa ne tähä
Kannazuki no miko sijalla 2
Strawberry Panic sijalla 1
Mai Hime ja Mai Otome sijalla 3
Haluisin kattoo uudestaa Kannazuki no mikon. Se mun yhtii lempi Yuri animeit ♥__♥  Ykkösenä on Strawberry panic♥  ja jossai mun listalla on sellanen kun Mai hime ja Mai otome koska Shiznat ♥ 

Otome wa boku ni  koishiteru
En jaksa lisää enempää koska mun lista on nii pitkä >___<  Mut tos on nyt 3 parasta ♥ 

Mitäs muita niit ois? Hmm.. Maria-sama ga miteru, Gai rei zero, Simoun, Yuruyuri, Black rock shooter josta tulee tänä vuonna anime☻




Gai rei zero
Black rock shooter

Maria-sama ga miteru
Kämpfe


Ja sit on sellasii cross dressing animeit mist tykkään. Kämpfer ja Otome wa boku ni  koishiteru. 

Tos on nyt joitain mun lempi animeit. Puuttuu viel osa, mut tos ois kaikki tärkeimmät ^^ (ainaki melkee.)

Voisin jatkaa mun tarinaa. Kirjotan sitä koneella ja  ei oo mitää hajuu mont sivuu oon jo kirjottanu O.o Mut sen takii oon valvonu ihan sikana. Jotenki en vaa haluu lopettaa kirjottamist.





Yuruyuri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti