Fairy

tiistai 7. helmikuuta 2012

Se tunne kun

ku ei saa nukutuks. 


Huomenta/iltaa/päivää! Päätin taas tulla tänne tylsyyttä potemaan. Eli viime sunnuntaina olin mun famon 88-vuotis synttäreil. Oli ihan mukavaa ku sai nähä sukulaisii ja syödä hyvää ruokaa ♥__♥  Sain jutella henkevii Nathanin kaa :_D Se oli möksmöks siit ku sen Xbox on jääny ruotsiin :__D No kehotin sitä hakemaan sen jos se kerra haluu jotai pelej sill pelata. No se totes takasin: "I'm so lazy, i'm gonna buy a new one. U MAD?" Ja tottakai olin mad. Sit vaa naurettii ja puhuttii käärmeist ja skorppareist. En tiennykkää et meil ois ollu nii paljo yhteist :o Sen mielest oli varmaa hauskaa kuunnella mun juttui parin skumppa lasin jälkee. 
Serkkuni Petra aka Niki ja Nathan (Sonic Syndicaten laulaja)
Nojoo. Oli ainaki hauskaa ku sitte Petran kaa onnistuttii eksymää. Jo toka kerta ja viel saman päivän ku viime vuon :D Kyll nauratti. 
Mulla ja Ciral oli ainaki hauskaa ku vammailtii ja sain nauraa itteni kipeeks. Hassuu kyll et mulla ja sill on nii hyvät välit. Meil meni välit heti mutsin kuolinpäivän ja kesti hetki enneku puhuttii jne. Mut nyt ollaa taas ok ^^ Ja oli kyll kiva viikonloppu ku se ja Ande jäi yöks. Tuntu ku oisin ollu 15v uudestaa :_D Mut mä meen jatkaa wowin hakkaamist. Tjane~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti