Fairy

perjantai 10. helmikuuta 2012

Viikonloppu

Terve terve tervaperse! 

Eli viikonloppu on alkanu ja kaikilla on varmaa mukavat oltavat :3 Mulla ei ois ollu ellei Lotta ois tullu tänne piristämää ^^ Nojoo. Kohta on ystävänpäivä ja joka paikas saa lukee: "Pääsen viettää kullan kaa  laatuaikaa 1hQ" Kiinnostavaa? Okei, oon tosi katkera et saan viettää ystävänpäivän yksin (ellei koiraa,kissaa ja käärmet lasketa?) Ja kattoo vierest kaikkii muit onnellisii parisuhtees olevii ihmisii, mut toisaalta oon ilonen etten omista omaa "kultaa" Voin aina hakee kaupasta suklaata ja syödä sen hyvin mielin. Ja voin omistaa sen päivän saunalle, wowille ja wii:lle. 

Tän päivän paskin asia on varmaa se et Btjunkie lopetti. Ja mulla ois ollu 2 animee mitkä ois pitäny ladata, mutten ehtiny ;__; Eli saan kattoo niit jaksoi jostai youtubest tai gogoanimesta. So säd.


Huhhu.. Voin vihdoinki olla ilone ja sanoo et tää viikko on menny loistavasti ^^ Ei oo kertakaan ollu paskaa päivää ja oon saanu nauttii auringosta ja omasta rauhasta. Mun rakas pikkusiskoki 
kävi mun luon ja oli kivaa :) 


Mulla on pakkomieli laittaa kokoaja uus rivi ;__; oon pahoillani.


No joka tapauksessa Lotta on haastamas mua brawlis pokemon otteluun ;__; (Käytetää vaan pokemon palloja.) Täst tulee mielenkiintost. Kirjotan lisää jos on aihetta siihen :D 


~Daire

3 kommenttia: