Fairy

maanantai 13. helmikuuta 2012

The one I hate the most

Joku kysy multa et pystynkö vihamaan ihmistä. Ja vastaukseni on kyllä. Miks ihminen ei vois vihaa/halveksua jotakuta? Mä vihaan tasan yhtä ihmistä nii paljon, et toivoisin et se kuolis. Se on aiheuttanu mun elämäs nii paljon kipuu ja ongelmii, et oon alkanu vihaa sitä ihan sikana. Ja paras asia onse et se on mun oma faija :) Jotenki jännä juttu. Eiks isän pitäs olla sellane ketä lapsi rakastaa? Mun silmis mun faija ei oo mitää. Sitä ei voi ees sanoo faijaks, se ei ees varmaa tiie mitä sana "isä" tarkottaa. Nojoo. halveksun miehiä muutenki sen takia mitä oon joutunu tollasen ihmisen takii kokemaan. En toki tarkota kaikkia miehiä. On mulla pari sellast kaveriiki ja ne on ihan hauskoja tapauksia. Mut ylipäätänsä miehiä. Hurr. En haluis olla tällane mut sen siit saa ku on kasvanu paikassa missä on kokoajan nyrkin ja hellan välissä. Kai se antaa hienon kuvan miehistä, nee? Mun faija onki mahatava tapaus. Se vihaa mua sen takia etten oo ku se. En käyny lukioo, oon paska koulussa, äänestin "väärää" presidenttii, oon erillanen ku muut sisarukset. Mr. Hitler onki sen nimitys. Tai sillä nimellä mä sitä kutsun. Miks ihmeessä mä en sais olla niiku ite haluun. Miks mun pitäs olla ku mun muut sisarukset? Hurr.. Nojaa. Antaa sen elää sen omas pienes perheessä ja muokatkoon mun pikkuveljest sellasen ku ite haluaa. Mua ei kinnosta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti