Fairy

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Weak and useless

Terve terve tervaperse!
Taisin "vahingossa" valvoo koko yön ;__; Ja kaiken kukkuraks lähin Junnun kaa keravalle. Oli hauskaa olla koomas ja kävellä Junnun peräs ku se shoppaili :D Mun mukaa tuli uus tuottari Ghost Whispereriä :3 Rakastan sitä sarjaa ^^, No onneks mentii Junnun kaa kahville ja mun koomailu loppu heti :)

Kaikkein hauskin juttu oli yhet alkkarit jotka Junnu osti :___D En oo ikin nähny sellasii ja sain nauraa ihan sairaasti. Ja syy mun nauramiseen oli kans se et olin valvonu ;___; Junnu sätti mua hetken ennenku seki repes nauruun. Otin niist alkkareist kuvanki, mut en lisää sitä tänne. En haluu et ihmiset kuolee nauruun :__D 

Junnu osti mulle yhen kauluspaidan :3 Ja se on ku tehty mulle ^^ Skottiruutu on rakkaus♥ 

Mut jätän teijät tän biisin pariin koska nostalgiaa! 

2 kommenttia: