Fairy

lauantai 25. helmikuuta 2012

Same old shit as usual

Murr. 
Oon tullu kipeeks ja en tykkää yhtää -___- 
No mun sisko oli käymässä ja toi mun koiralle safkaa ja kaikkee muut hyvää. Se hemmottelee mun koiran pilalle. Ja mun kissa joka on sen luon hoidos on kuulem. viihtyny tosi hyvin siel :3 Et se puskee Ciraa joka aamu ku se herää. Naww. Se ei ikin oo mulle tehny nii :o 

Mun päivä on menny tosi tylsästi ja onnistuin rikkoo 2 mukii ja lautasen. Oon hyvä tiskaa \,,/ Ja tottakai lauleskelin siin samalla. Ja mulla oli puhelin taskussa ja se oli vastannu itekseen yhelle mun kaverille. Oli sit kivaa kuulla ku se kauheesti mun ääntä kehuskeli >__> Laulaminen on yhtii mun harrastuksii. Lottaki inisee mulle aina et mun pitäs lähtee Idolssii ,mut ei kiitos. En haluu mennä sinne nolaa itteeni jne. Ja omasta mielest mun ääni ei oo hyvä :D Mut eiköhä kaikki ihmiset oo sitä mielt et oma ääni on ihan karsee. Oon ainaki onnellinen etten oo sävelkuuro :__D 

Mut mä meen nyt jatkaa wowii. Heidå~

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. nii sun korvat räjähtää :I mikä mun äänes voi olla nii ihanaa? :D ja koitin ettii asetuksist mist sen saa vekka mutten löytäny :P

      Poista