Fairy

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Somebody but something in my drink!

Hellurei!
Oltii tossa viikonloppuna Mian kanssa baarissa. Ja mä lähin sielt vetää aikasemmin, koska joku oli laittanu mun juomaa jotai. Mun vatsassa oli vissii vuoristorata. No ku pääsin kotiin aloin oksentelemaan. Ja se ei ollut kauhean mukavaa. Meni joku pari tuntii ja nukahin. Ja heräsin ku Mia tuli kotiin (04.00) Katottii siin sitte leffaa ja Mia meni nukkumaan. Ja paras oli varmaan se et olin just nukahtanu ja mun sisko soittaa (07.00) Sain siin sitte raivoo ettei enää ikin soita mulle. No se sitte ajo mun pihalle ja menin sen kaa röökille.

Päivällä lähettii Cira,Ande,Mia ja minä ajelemaan pitkin suomea. Käytii moikkaa Ciran kaverii Heidii ja sitte mun lapsuuden kaverii Erikaa joka oli just muuttanu. Huhhu en jaksais kirjoittaa. On tapahtunu nii paljo viime viikon aikana :D

Paras asia ehkä on se et sain töitä \,,/ En vois olla onnellisempi ku nyt :)




Onhan täs ollu paljon paskaaki. Mua on alkanu ahistaa enemmä ku normaalisti ja masennus on alkanu ottaa suurimman osan mun vointia. En aina jaksa nähä ihmisiä ja en jaksa tehä mitään. Mut oon silti ilonen et Mia on ollu tääl ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti