Fairy

torstai 1. maaliskuuta 2012

Olo on ku ammutulla karhulla

Terve terve tervaperse!
Olin sitte auttamas broidia sen muutos ;___;  Ja mun vanhin veli on menny naimisiin♥ Ja sain tietää tottakai vikana :__D Mut ei täs ollu mun asia. 

Heräsin aamul joskus .08.30 ja meinasin kuolla. No join kahvit ja menin sitte mun broidin kämpille. Siel oli kunnon rumba pystys. No roudattii tavaroita autoo ja lähettii sitte ajaa sen uudelle kämpälle :) Se oli tosi ihana (:


No siinä me sitte roudattii kaikki tavarat sisälle ja tottakai vikana oli sellane 50kg tv-taso joka maagisesti tippu mun polven päälle. No ei siihe sattunu. Mut ku pääsin himaa (4 tunnin pääst) nii mun polvee alko särkee. Ja tässä lopputulos: 

Kaunista eikö? Kuvis näkyy huonosti, mut se on turvonnu ja aika helvetin kipee D:



No kävin sitte kaiken tän rumban jälkee Junnun kaa jumbos. Ja sain ostettuu uudet farkut :) Ja nyt venaan et pääsen tekee teetä ja rentoutuu. Täs vähä kuvii kämpäst ja broidin koirasta :D 

Pippuri on mahtava otus ♥ huom kännylaatu \,,/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti