Fairy

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

future?

                       Tuli tylsää nii päätin piirtää. Lolz.
Ihanaa ku mulla vihdoin on jotai pient "tulevaisuutta" varten. Maanantaina meen työhaastatteluun :3 Ja siit on jo melkee 2 vuotta ku oon sellases ollu, nii vähä jännittää. Joudun kyll luopumaan mun lävistyksistä hetkeks yhyy. Ja parin viikon pääst saan tietää pääsenkö kesäduunii :) Et aika hyvä fiilis on ollu. Mia on bunkannu mun luon koht viikon (: Saa nähä kaua se tääl viel asuu ^^, Mut eise mua oo ainakaa häirinny (: 

Mulla on kauhee hinku päästä juomaa. Pelkään et musta alkaa kehittyy kauhee juoppo :_D Juon mun vodkaa lähes joka pvä ja seki on alkanu loppumaan D: No ku sitä rahaa tulee nii meen Baccaran (Sipoon räkälä) kautta Paroniin (yökerho)\,,/ Ja meinaan raahaa neiti Rautvuorenkin mukaan seuraval kerral ku ollaa menos ;) Koska mitä enemmä meit on sitä kivempaa. Paitsi et Lotal on ollu aika paha tapa feidaa ja lähtee muualle D: 

Ja huomen auttaa broidii muutos. Nice. Mutjoo heirå!

2 kommenttia:

  1. haha voi vittu, en oo kauhee baarisielu ni tuppaan aina katoo aika aikasi XD mut hei viimestää mian synttäreillä käydää alottelee baccaras ja siit paronii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä tuut enne sitä >:c koska sinne on liian pitkä aika :__D

      Poista